A Journey Through Time...
By: M Jeffri Razali

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 28-May-2009 12:00 Email | Share | Bookmark
Setahun Sudah Berlalu

 
 
 





Happy birthday to M. Amirul Amsyar yang celebrated his birthday semalam. Dah jadi teenager (bukan Teenage Mutant Ninja Turtles) dah anak aku sorang ni. Cepat sungguh masa berlalu. Apapun, happy birthday to you...semoga segala apa yang dicitakan akan kelak menjadi kenyataan.

Biasalah kalau bergambar tu, tidak sah kalau si adik tidak turut mencelah. Dia orang ni pun dah macam tahu tahu, kalau dah pegang kamera tu, adalah yang akan disnap. Tak payah nak posing lagi lah. Yang natural pun jadilah...





Kenapa ye kalau bab sambut birthday mesti ada makan makan punya...? Mungkin bab makan makan ni sudah menjadi sebahagian dari budaya kita kot. Birthday ada makan makan. Orang datang bertandang ada makan makan. Meeting ada makan makan. Hatta tahlil untuk yang meninggalkan pun ada makan makan.

Mungkin makan makan ni daya penarik kot. Tak percaya...? Cuba tengok masa gotong royong. Masa tengah gotong royong orang tak ramai. Tapi bila sampai masa untuk makan, entah dari mana tetiba boleh jadi ramai. Samalah seperti masa ada makan makan di surau...penuh mengalahkan sembahyang Hari Raya. Terasa ke...?








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net